Nuška Drašček predstavlja Selekcijo, novo linijo izbranih vin in penin slovenskega porekla HOFER je na ekskluzivnem dogodku z Nuško Drašček, ambasadorko linije, predstavil novo lastno blagovno znamko izbranih vin in penin slovenskega porekla. Selekcija obsega 19 izbranih vin in penin odlične kakovosti, ustvarjena pa je v sodelovanju s priznanimi vinskimi kletmi. Nuška Drašček, ambasadorka Selekcije, je na ekskluzivnem dogodku na Ljubljanskem gradu izbrani družbi predstavila del svojih osebnih izbranih trenutkov, ki jih je pospremila s skrbno izbranimi glasbenimi vložki. Vsaka pesem, ki jo je Nuška zapela, je na svojstven način poosebljala razpoloženje igrivosti, drznosti, spontanosti ali slavja, ta pa predstavljajo tudi temperament posameznega vinorodnega okoliša linije Selekcija. Na dogodku je Nuška med drugim dejala: » Ž i v lj e n j e n a s s t a l n o p r e s e n e č a , n a g r a j u j e , razveseljuje, preizkuša. Vsi ti trenutki pa ...
Komentarji
Objavite komentar